Naam:
Foto’s:
1137
Video’s:

Over ons

Geboren en getogen in Breda. Sinds januari 2012 met vervroegd pensioen en nu tijd om dingen te doen die ik leuk vind. Je bent eigen baas en jij bepaalt nu zelf de agenda.Heerlijk genieten dus.

Getrouwd met Anja en samen 3 fantastische dochters.

Mijn hobby's zijn lezen, sporten zowel passief als actief, fietsen, gitaar spelen. Verder leuke dingen ondernemen met vrienden en kennissen. Op zijn tijd lekker samen of met het gezin of met vrienden uit eten of gezellig thuis eten.

Over onze reis

Hoe kan het ook anders maar ook dit jaar weer heerlijk op vakantie naar ons geliefde Toscane. Wij zijn inmiddels de tel een beetje kwijt geraakt maar volgens mij wordt dit de 18e keer. Bella Italia past helemaal bij mij. Ik hou van de cultuur en de kunst in Italië, de mensen, het lekkere eten en natuurlijk de prachtige landschappen en het mooie weer.

Ook deze keer eerst weer een gedeelte van Italië dat we nog niet eerder hebben gezien  zoals Portofino, Santa Margarita Ligure, San Fruttuose (hopelijk vinden we Il Cristo degli Abissi, een groot Jezus beeld onder water voor de kust van San Fruttuose) en als besliste aanrader natuurlijk Cinque Terre. Wij gaan de hele route lopen. Volgens onze informatie ca. 5 tot 6 uur. De benodigde materialen zoals stevige bergschoenen, speciale wandelsokken, bidons en een rugzak zijn aangeschaft dus wie doet ons nog wat.

In de tweede week hebben we een 3-daagse rondreis gepland door Umbrië. Hopelijk lukt het ons om het hele programma af te werken en anders moeten wij de rest maar weer doen in 2014.

De laatste 1,5 week brengen we lekker door op onze vertrouwde camping in Montescudaio. Wij komen hier al vanaf 1995. Een echte aanrader en een prima camping voor zowel de allerkleinste als de al wat oudere kinderen.

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.